In onze blogs delen we onze inzichten uit de online marketingwereld en maken we je wegwijs in de begrippen
die je in ons vak om de oren vliegen. Nieuwtjes en trends uit het werkveld? Ook die vind je hier.
Hoe A/B testen jouw webshop naar een hoger niveau tilt
Verhoog je conversies met gerichte A/B testen. Lees hier hoe je je webshop optimaliseert en meer omzet haalt uit je...
Duurzaamheid in de e-commerce: En waarom is het belangrijk?
Lees hoe duurzame keuzes in verpakkingen, transport en inkoop je webshop aantrekkelijker maken voor klanten.
Wat is online marketing en waarom heb je het nodig? – Groei Experts
Lees in onze blog hoe online marketing je helpt meer klanten te bereiken met SEO, social media en Google Ads. Boost...
Hoe je jouw website kunt optimaliseren voor SEO
Leer alles over Google Ads Display: wat het is, hoe het werkt, en hoe je het effectief kunt inzetten om je campagnes...
Google Ads Display | Wat is het en hoe zet je het effectief in?
Leer alles over Google Ads Display: wat het is, hoe het werkt, en hoe je het effectief kunt inzetten om je campagnes...
Zo creëer je E-mailcampagnes die conversies stimuleren – Groei Experts
Ontdek hoe je met gerichte e-mailcampagnes meer conversies behaalt. Leer de geheimen van personalisatie, sterke...
Effectieve SEA-strategieën voor webshops: Meer verkeer en conversies
Ontdek de beste SEA-strategieën voor webshops in 2025 en leer hoe je meer verkeer en conversies kunt genereren met...
Wat is conversie optimalisatie en waarom is het belangrijk?
Conversie optimalisatie verbetert je website om meer bezoekers te laten converteren door middel van testen,...
Maximaliseer je online zichtbaarheid met Performance Max
Wil je efficiënter adverteren en toch de controle behouden? Ontdek hoe een PMax campagne jouw creatieve strategie...
5 Redenen om Google Ads uit te besteden: Haal het maximale uit je budget
Deze blog laat zien waarom het uitbesteden van je Google Ads-campagnes slim is. Je profiteert van betere...
Het belang van goede zoekwoorden in je Google Ads-advertenties – Groei Experts
Goede zoekwoorden zijn essentieel voor het succes van je Google Ads-campagnes. Met een gedegen zoekwoorden onderzoek...
Hoe haal je het meeste uit je advertentiebudget?
SEA (Search Engine Advertising) is een onmisbaar hulpmiddel voor het vergroten van de zichtbaarheid van je webshop...
SEO Trends in 2025
In 2025 worden SEO-strategieën verder versterkt door trends zoals AI, E-E-A-T (Experience, Expertise,...
Wat is Google Tag Manager (GTM)?
Google Tag Manager: iedereen die werkt in of met online marketing heeft er vast wel eens van gehoord. Waar het...
In 7 stappen een betaalmethode toevoegen in Google Ads
Heb je een Google Ads-account? Dan is het noodzakelijk om een betaalmethode toe te voegen voor het beheren van je...
Wat is een sitemap? En hoe je die maakt
Een sitemap is een lijst met alle pagina’s van je website. Superhandig natuurlijk, want zo weten zoekmachines...
Wat is ROAS en hoe bereken je het?
Ben je de term RAOS wel eens tegengekomen? Als online marketeer of eigenaar van een webshop kan dat bijna niet...
Merchant Center Next vervangt Google Merchant Center in 2024
In mei 2023 kwam Google officieel met een nieuwe versie van Google Merchant Center op de proppen: Merchant Center...
Waarom vraagt Microsoft Ads om verificatie en hoe doe je dat?
Gebruik je Microsoft Ads om je producten of diensten onder de aandacht te brengen via Microsoft-platforms? Dan heb...
In 6 stappen een gebruiker toevoegen aan Google Ads
Iedereen die adverteert op Google maakt er gebruik van: Google Ads. De een is zelf druk in de weer met zoekmachine...
Google Analytics 4: vertraging en andere omzet
Google Analytics: voor talloze webshopeigenaren en marketeers een onmisbaar programma. Het is je daarom vast ook...
Wat is Cumulative Layout Shift (CLS) en waarom is het belangrijk?
Cumulative Layout Shift (CLS) is onderdeel van de Core Web Vitals van Google. De CLS-score laat zien in hoeverre...
Wat is First Input Delay (FID)? En het belang voor SEO
First Input Delay (FID): een belangrijk onderdeel van de Core Web Vitals van je website. Wil je een snelle website...
Wat is Largest Contentful Paint (LCP) en waarom is dit belangrijk voor SEO?
Largest Contentful Paint (LCP) is een onderdeel van de Core Web Vitals van Google. De LCP-score gaat over de...
Wat zijn Core Web Vitals en hoe verbeter je ze?
Core Web Vitals, Google’s Web Vital Scores, CWV: hoe je het ook noemt, de Core Web Vitals zijn niet te missen in de...
Hoe we samen met WiQhit meer en betere conversies realiseren
In samenwerking met WiQhit verhogen we de conversiepercentages van meerdere webshops. WiQhit heeft een mooie case...
Wat is alt tekst voor afbeeldingen?
Overal waar je online kijkt, zie je afbeeldingen. Vaak met alt tags, zoals de alt title en alt tekst. Die alt tags...
Wat is een redirect en hoe gebruik je die?
Een redirect: je bent er vast wel eens eentje tegengekomen. Vaak merk je er maar weinig van, want een redirect...
Wat is Schema Markup en de voordelen voor SEO
Dat SEO de sleutel is naar organisch Google-succes wist je vast al. Maar wist je ook dat het gebruiken van schema...
7x hoe je van je Abandoned Cart E-mails een succes maakt
Abandoned Cart E-mails, wie kent ze niet? Ook jij hebt er vast wel eens een paar gehad. Je bent lekker aan het...
5 tips voor ijzersterke headings in je SEO-tekst
Headings voor SEO: hoe je het ook wendt of keert, ze zijn belangrijk. En hoe! Goede (tussen)koppen zijn als de...
Voeg het retourbeleid toe in Google Merchant Center voor meer zichtbaarheid
Google laat sinds kort verzend- en retourinformatie zien bij producten op de zoekresultatenpagina. Heb je een online...
Waarom Google Ads vraagt om identiteitsverificatie en hoe je dat doet
Iedereen die met Google Ads werkt, is er vast al iets over tegengekomen: identiteitsverificatie. Google startte in...
Een Google Analytics gebruiker toevoegen in 9 stappen
Google Analytics 4 (GA4) is een onmisbare tool om inzicht te krijgen in verkeer en gebruikersgedrag op je website....
Wat is linkbuilding?
Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van SEO (zoekmachine optimalisatie). Deze strategie draait om het krijgen...
Wat is Google Analytics 4?
Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwste versie van de webanalysesoftware van Google. Het programma is de opvolger...
Wat is het verschil tussen klikken en sessies?
Klikken en sessies: ze lijken op elkaar, maar zijn tegelijkertijd een wereld van verschil. Dat deze statistieken...